LF4 nebo Zety

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem Patrick3953, 19/7/15.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. Zdravím, nejsem zas takovej nováček, ale v tomto potřebuju poradit. :)
    Mám full loď, apis, 4 havoky na 12 zet, 11 LF4
    týden zpět sem si koupil dably na boxy, každý den nasbírám cca 50 tisíc urka 300 ee
    momentálně mám 470 tisíc urka a přemýšlím zda mám koupit premko a slevu a všechno urko dávat do zet(poslední 3 nepadl) nebo sbírat bedny, zrovna dnes mi padli 2 lf4 z 50 klíčů co sem měl ze zet. Pořád si říkám mí full havoka musí být parádní, ale na druhou stranu mít zas třeba z těch 470k urka dalších 10 lf4 by možná bylo lepší, tak už fakt nevím, jak ste se dopracovali vy do full ? předem dík

2. Polas

Polas User

no jistota je dělat zety dost s nich dostaneš,ale z beden je výsledek nejistý měl jsem % 70-80K uri na lf-4 ale poslední dobou jsem dostal lf-4 i po 200K uri takže radši do zet já jich dělal 42 abych měl 10 havocu.

3. =Marvin=

=Marvin= Guest

Osobně bych asi začal Zetami, tj. nejdříve full havok. Za bránu je dobrá odměna i když zrovna havok nepadne, plus když dobře klikáš, vrátí se ti z každé Zety okolo 50.000 Uridia, tj. téměř polovina nákladů na stavbu. A z našetřených klíčů za brány pak můžeš brát bedny. ;)

4. Ja ti chcem poradiť radím ohladom tých EE,za 5 dní ich budeš mať 1500,t.j že skoro každý piaty deň môžeš robiť Zetu alebo keď budeš mať chuť môžeš si spraviť Epsilonu a budeš môcť mať aj havocky aj lf4.A urko by som si odkladal na niečo iné,napr. Body výskumu...