Nefunkční rychlá lišta slotů

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem ***v!p3®***, 3/3/16.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. Ahoj, od včerejšího dne mi nefunguje ve hře rychlá lišta slotů. Ani jeden slot. Konfiguraci jsem neměnil. Pro jistotu jsem ji i kontroloval a vše zapnuté. Všude jinde tyto tlačítka fungují (při psaní textu). Děkuji za radu.

2. =Marvin=

=Marvin= Guest

***v!p3®*** kontroloval znamená přesněji co? Kontroloval jsi nastavení tlačítek? Máš povolené útoky před rychlou lištu? Funguje ti když na předměty v ní klikneš?

3. Víš tuto hru hraju od roku 2008.. nejsem v ní žádný nováček takže většinou vím co mám kde hledat a zbytečně neotravuju :) Ano mám povolené útoky přes rychlou lištu slotů.. Když na ně kliknu tak fungují.. pouze klávesovými zkratkami nefungují.. Vše ostatní jako jump, změna konfi atd funguje.. :)

4. =Marvin=

=Marvin= Guest

***v!p3®*** víš nevím. Nevím že hraješ od roku 2008, ani nevím jak zkušený ve hře jsi, nevím ani kdo jsi vůbec zač a to platí o většině hráčů co přijdou psát na fórum. Vím to co tu sám napíšeš. ;) A opět jsi nenapsal, jestli jsi kontroloval zda máš všechny klávesové zkratky nastavené? Už se mi párkrát stalo že se nastavení zkratek smazalo a bylo potřeba je v nastavení naklikat znovu.

5. coolmen

coolmen User

Ahoj chci se zeptat jak si nastavit strelbu neboli menit typy laseru(typy munice) pres číslice?Vubec tomu nerozumim je tam milion zbytecností ale tohle tam není...

Naposledy upraveno: 4/3/16
  6. |Oromë|

|Oromë| User

coolmen Comu ako nerozumies?