Startovací balíčky (3)

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem ant-man, 13/7/15.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. ant-man

ant-man User

Zdravím Vás, spoluhráči,

rozhodl jsem se na Vás obrátit s pomocí, při výběru Startovacího balíčku. Jsem úplný nováček, registrovaný dnes dopoledne. Chtěl bych si zakoupit jeden ze 3 balíčků, ale nevím, který se mi jako nováčkovi nejvíce vyplatí. Ať už balíček ,,Vesmírný padouch,, , ,,Pán nebes,, , nebo ,,Čertův švagr,,. Nevím, zda se mi raději nevyplatí zakoupit samotné Uridium, nebo Premium. Děkuji za včasné rady a pomoc při výběru. :)

Vesmírný padouch = 285,-
    - Leonov Starjet
    - 6x laser LF-3
    - 4x generátor štítu SG3N-B02
    - 4x generátor pohonu G3N-7900
    - Opravovací robot (REP-4)
    - CPU auto-opravy (NC-RRB CPU)
    - Raketové turbo (ROK-T01)
    - CPU samo-odpalování raket (AROL-X)
    - CPU raketometu (RL-LB1 CPU)
    - Raketomet (HST-2)
    - CPU slotů (SL03-CPU)

Pán nebes = 385,-

- Vengeance Starfighter
    - 10x laser LF-3
    - 7x generátor štítu SG3N-B02
    - 7x generátor pohonu G3N-7900
    - Raketové turbo (ROK-T01)
    - Raketomet (HST-2)
    - CPU slotů (SL03-CPU)

Čertův švagr = 510,-
    - Goliath Battlecruiser
    - 15x laser LF-3
    - 10x generátor štítu SG3N-B02
    - 10x generátor pohonu G3N-7900
    - Raketové turbo (ROK-TO1)
    - Raketomet (HST-2)
    - CPU slotů (SL03-CPU)

Naposledy upraveno: 13/7/15
  2. Kubino

Kubino Guest