urbium a klíče k bednám

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem mikess88, 23/2/15.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. mikess88

mikess88 User

Jsem nováček a rád by jsem znal odpověd --poradí mi někdo zkušenější prosím?

2. RobPol

RobPol User

No neuvedl jsi otázku, ale asi typuji, že chceš vědět zda-li máš jako nováček dávat Uridium do klíčů, že?
    Tedy dle mě rozhodně NE, nejdříve si udělej výbavu, kup pořádnou lod, do ní LF-3, BO2 (Štíty dražitelné v aukci, jinak za uridium), pohony, a nějaké letouny (Flax,Iris).
    Až budeš mít základní výbavu, tak teprve pak kupuj klíče, zatim ti jsou k ničemu, ted to urko spíš dávej do výbavy, popřípadě do SB (Studijních bodů) v profilu pilota.

3. =Marvin=

=Marvin= Guest

Cruenta†Ultionem tohle ocenil(a).
  4. Jupiter33

Jupiter33 User

mikess88 v názvu máš chybu ne uribium ale urídium a doklíčů urídium nedávej;)
    RobPol a jak řikal dávej to do lodí a výbavy

5. loputa97

loputa97 User

Určitě dávej urko do lodi, výbavy, letouny a tak ... :) Nemáš napsanou výbavu, takže nevím, možná klidně to házej i do bran jako Zeta ... nebo i do profilu, nevím co bereš za pojem začátečník ;)

Základ je výbava, potom loď atd. :)

6. oops.eu

oops.eu User