VRU na CZ1

Diskuze na fóru 'Klany' zahájená uživatelem ¤-Typek-¤, 8/2/17.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
  1. Ahoj,
    tak jsem se znovu vrátil do hry a už delší čas (dva měsíce) lítám sám a už mě to nebaví.

    Jsem lvl. 19. Full lf3 + irisy, 3lf4.
    Lodě mám skoro všechny + pár klasických elitních designů (na vegu i goliho)

    Hledám klan, který se snaží hrát aktivně a má k dispozici discord, nebo ts. Vím, že jsou servery dost prázdné, všiml jsem si toho, ale doufám, že se tu někdo ozve, kdo by o mě stál.

    Mě samotnému je 19 a hru hraju od 2010- nejsem žádný nováček. Hrával jsem za KPzV, ale když jsem se je pokusil znovu kontaktovat, tak jsem zjistil, že už nelétají.
     
  2. Tak ono taky záleží, co od toho klanu očekáváš. Jestli nějakou výpomoc, co se týče farmení nebo spíše pomoc při boji, když tě někdo napadne na vlastní mapě, tak abyste ho vystříleli nebo spíše jen na pokec, vzhledem k tomu, že celá hra je teď spíše jen o točení bran (pokud jedeš na žebříček nebo hodnost).

    S klanem, u kterého by většina členů používala Discord se asi nesetkáš :D Pokud hledáš alespoň trochu aktivní klany, tak např. [BORN], [*MC*], [√AS™], [***], [«ΛC™]. Samozřejmě je lepší se domluvit na chatu a dojít za nima na ts. Většina to má i v podmínkách přijetí.

    Z těch jmenovaných bych ti asi doporučil [«ΛC™], i když abych se přiznal, tak nevím, jak to u nich moc chodí, každopádně mají tam i slabší lodě, ale jsou tam zkušení hráči. [***] bych ti pro změnu nedoporučil, vzhledem ke stylu létání :D - pokud jsi byl v KPzV (doufám, že to od nich nikdo nečte). Každopádně [BORN] a [*MC*] jsou nejaktivnější.