Problém v hre

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem »†KINGBOSS†«, 2/3/15.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
?

zlé načítavanie

1. nainštalovanie nejakého programu

0 hlasy(ů)
    0.0%
  2. nastavenie prehliadača

100.0%
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. prosím vás aký je problém keď dám štart tak furt píše vytvára sa spojenie a vôbec sa to nenačíta ako to mám riešiť ... pýtal som sa viacerých a povedali že nevedia .. alebo že majú taký istý problém ale nevedia čo s tým

2. Korben

Korben User

3. korben Dík ale volal som môjmu technikovi (pracuje tam odkiaľ mám net) a ten mi navrhol nainštalovať team viewer potom sa nejako pripojil na môj pc urobil to isté čo ja ... dal na hre ŠTART načítalo sa do zelena a potom na to klikol a potom furt načítava sa vytvára sa spojenie a pod potom zapol príkazový riadok a kontroloval ping ... povedal že sú perfektné a že problém bude v mojom pc .. ale skúšal som aj iné pc pripojené na tento internet .. tak neviem čo mám robiť a aký problém by mohol byť v PC

4. 123812

123812 User

Víš, že sdílení účtu je proti VOP?

5. Leon

Leon Guest

Poradím ti, pročti si toto a snad to pomůže:
    Co dělat když mi nejde hra?

6. Spartakus

Spartakus User

123812 Sdílení účtů je když 2 a více lidí hrají na jednom účtu. Tohle nebude ten případ... A hlavně naše 2 příspěvky jsou OT. ;)

7. nenazval by som to zdieľaním keďže sa to dialo na mojom počítači ... ale v podtate máš pravdu pravdupovediac som doteraz nevedel čo to je teamviewer a keď som videl že sa pripojil na môj PC tak som sa aj ľakol takže si budem dávať pozor dík za upozornenie
    -------------------------
    citát zmazaný
    čo je OT ?

Naposledy upraveno moderátorem: 2/3/15
  8. Spartakus

Spartakus User