Volba lodě

Diskuze na fóru 'Archív všeho dalšího' zahájená uživatelem Ardensama, 22/4/20.

Milý(á) fórum uživatel (ko),

pokud chcete být na fóru aktivní a máte zájem se zúčastnit v různých diskuzích a využívat dané fórum musíš se nejdříve přihlásit do hry. Pokud nemáš žádný herní účet, prosím, zaregistruj se. Těšíme se na Tvou návštěvu na našem fóru! „do hry“
Stav vlákna:
Žádné další odpovědi nejsou možné.
  1. Ardensama

    Ardensama User

    Zdravím, měl bych dotaz ohledně volby lodi.
    Na úvod sdělím, že jsem opravdový začátečník, začal jsem hrát až nyní v době stavu nouzi a naposledy jsem dark hrál asi před 10lety (možná i více).
    Chtěl bych se zeptat, kterou loď bych si měl spíš vybrat jestli Venoma nebo Solace. Na obě lodi mám komponenty a pokud bude štěstí a pojede montáž můžu je poskládat.
    Hru budu mít na nějakou dobu založenou spíše na farmení NPC a dělání bran než na PVP soubojích. Co jsem tak vypozoroval zdá se mi Venom jako ofenzívnější loď na NPC (což může být mylná představa), ale všiml jsem, že spousta hráčů používá spíš Solace.
    Co se týče výbavy tak mám Full LF3 (+1x lf4) a dražím irisy (zbývají mi asi dva) a lítám teď s Goliathem Enforcerem.
    Předem děkuji za jakoukoliv radu a případné dovysvětlení.
    P.S. Toto je můj první příspěvek na forum, takže jsem jsem porušil nějaké pravidlo přispívání tak se omlouvám, nebyl to záměr.
     
  2. .ĹoĹ.

    .ĹoĹ. User

    Ahoj, za mňa určite solace, je to taká všeobecná lod :) jeho pasívna schopnost je 10 percent štítu čo sa zíde vždy , a jeho aktívna schopnosť je nanooprava ktorá ti instatne opraví myslím ,že 1/3 hp v lodi (nie som si istý), čo sa zíde pri akomkolvek scenári , či už farmenie silenjších NPC alebo keby si sa náhodou dostal aj do súboja pvp (taktiež sa s ním vynikajúco uteká ( ISH+ nanooprava) ked na teba nabehne cyborg ktory kope za 200k ):D takže zhrnutie : 100% solace
    mám ho tiež a je to jedna z mojich najoblúbenejších lodí
     
  3. Clypsso

    Clypsso User